1 kwietnia 2020 Michał Zajdel objął stanowisko media&digital momain lead i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój badań w zakresie efektywności mediów i aktywności digitalowych w Kantar Polska.
Zajdel zarządza Domeną M&D, obejmującą swoim zakresem szereg działań i narzędzi poświęconych pomiarowi efektywności działań mediowych, tak offline jak i online. Zajdel, wraz z rozwojem i zmianami w świecie komunikacji mediowej, jest odpowiedzialny za rosnący udział Kantar Polska w obszarze inicjatyw badawczych skupionych na optymalizacji i efektywności tego obszaru.
Zobacz również
Zajdel objął stanowisko M&D Domain Lead po ponad pięcioletniej pracy na stanowiskach dedykowanych badaniom efektywności mediów.
Karierę badawczą rozpoczął ponad 10 lat temu w GfK Polonia, następnie doświadczenie zdobywał w Millward Brown i Kantar Polska. Studiował Ekonomię i Analizę statystyczną na SGH w Warszawie.
Katarzyna Lewińska objęła stanowisko creative domain Lead z dniem 1 maja 2020.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lewińska będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój obszaru badań kreacji i efektywności komunikacji reklamowej, w tym dalszym rozwojem i wdrażaniem dedykowanych nowoczesnych narzędzi badawczych w Kantarze. Lewińska, zajmując stanowisko Senior Consultant, w ostatnich latach zajmowała się przede wszystkim praktycznym rozwojem i wykorzystaniem dedykowanych narzędzi badawczych do pomiarów pre- i post-testowych reklamy telewizyjnej i cyfrowej oraz bezpośrednią pracą z Klientami Kantar Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Karierę badawczą rozpoczęła blisko 12 lat temu w SMG/KRC. Studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.