Michał Krasnopolski oraz Tomasz Szewczyk na czele kreacji ASAP&ASAP

Z początkiem maja Michał Krasnopolski oraz Tomasz Szewczyk objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych w ASAP&ASAP. Jako team seniorski pracowali wcześniej w WebTalk. ASAP&ASAP po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie teamu kreatywnego w roli menadżerskiej.
O autorze
1 min czytania 2020-05-11

Michał Krasnopolski pracę w reklamie rozpoczął w 2002 roku. Od tego czasu zgromadził wieloletnie doświadczenie w agencjach Arip, Just, VMLY&R Poland, Kalicińscy oraz WebTalk. Pracując w dwóch ostatnich tworzył seniorski duet kreatywny z Tomaszem Szewczykiem. Jest współautorem kampanii dla takich klientów jak m.in Grupa Żywiec, Orlen, PKP Intercity, Polpharma, PZU, Samsung, Sephora i UPC. Jego projekty zdobywały nagrody w konkursach Kreatura, Effie i Złote Orły. Krasnopolski był także jurorem KTR w kategorii design. Z jego pracami można zapoznać się w zbiorze „Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010”. Współpracował z wytwórniami Bad Robot, Lionsgate i Paramount Pictures.

Tomasz Szewczyk związany jest z branżą reklamową od ponad 12 lat. Pierwsze copywriterskie kroki stawiał w agencji Heureka (dziś VMLY&R Poland), następnie doświadczenie zdobywał w agencjach Ogilvy & Mather, Tippingpoint, Directors, Walk, J. Walter Thompson Group Poland, BARDZO, OS3, Kalicińscy oraz WebTalk. W ciągu swojej kariery współtworzył kampanie dla takich marek i firm jak Allegro, BMW, Danone, Deutsche Bank, Intel, Mazda, Red Bull i Tyskie. Projekty, przy których pracował Szewczyk, zdobywały nagrody w konkursach Epica Awards, Golden Arrow, Golden Drum, KTR, Mixx Awards. Jest m.in. autorem scenariusza do spotu Allegro „Bal”.

Dzięki opisanym zmianom, Jacek Redźko (chief creative officer) może poświęcić się w większym stopniu rozbudowie domu produkcyjnego ASAP&ASAP Video oraz nadzorowaniu wszystkich produkcji filmowych agencji. Krasnopolski i Szewczyk będą raportować bezpośrednio do Zarządu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj