Najbardziej szalona kampania rekrutacyjna tej wiosny

Trwają ostatnie dni dużej rekrutacji do działu kreacji. Agencja Schulz brand friendly uruchomiła z tej okazji kampanię rekrutacyjną obejmującą promocję hipnotycznego wideo w social mediach oraz formaty display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-13

– W maju jak w raju, a w Schulzu… to przekonaj się sam! Krzewimy dobrą nowinę: SCHULZROZKWITA i rekrutuje! Jesteś kreatywnym i pracujesz w branży reklamowej? Porzuć swoją dotychczasową łąkę i dołącz do nas. MAJ* pracę i rozkwitaj razem z nami. Usilnie rozsiewamy wieści o rekrutacji. Rozsiewaj i ty! – zachęcają autorzy kampanii. 

Oto nietypowe wideo rekrutacyjne z udziałem zespołu agencji: 

Agencja Schulz brand friendly zatrudniła w ostatnim czasie cztery osoby, planuje zasilić zespół o dodatkowych pięciu specjalistów. Poszukiwani są art directorzy, graphic designerzy oraz copywriterzy. Pracować będą zarówno dla stałych klientów agencji, jak i wspierać dział new business.

– Przemyśleliśmy to. Przeliczyliśmy. Zrobiliśmy przegląd zleceń. Popatrzyliśmy na tą piękną wiosnę z naszych okien w home-officach i zdecydowaliśmy się rozkwitnąć. Porachowaliśmy, że potrzebujemy dodatkowych kreatywnych osób w naszym już prawie 50-osobowym składzie. Chcemy ich zatrudnić sprawnie. Zanim się skończy ta wiosna – komentuje Michał Gajewski, creative group head, Schulz brand friendly.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii wykorzystano umiejscowienia reklam na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, a także w formacie display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.

Bez szwanku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Schulz skończył pierwszy kwartał z istotnym zyskiem. Profil Klientów, których obsługuje agencja pozwala prowadzić kampanie bez istotnych zmian budżetowych. Są to marki, których kryzys na ten moment istotnie nie dotyka. Dodatkowo agencja wygrała w ostatnim czasie dwa przetargi, które realizuje z drobnymi modyfikacjami. Schulz nie zwolnił żadnego pracownika, pensje pozostały na tym samym poziomie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 

*- „MAJ” – licentia poetica autora, wg niego forma ciągła od czasownika „mieć”, występująca w zdaniu „MAJ pracę!”, lub równie niepoprawna odmiana cz. „maić” (ozdabiać).