„Animal Crossing: New Horizons” to popularna gra na konsolę Nintendo Switch, w której gracze tworzą swój własny świat na wyspie. Ostatnimi czasy gra zaczęła zdobywać ogromną popularność, co postanowili wykorzystać właściciele singapurskiego kurortu.
W związku z pandemią koronawirusa słynna wyspa, którą rocznie odwiedza prawie 20 mln turystów, musiała zostać zamknięta dla odwiedzających. Ponowne otwarcie kurortu zaplanowane jest na 1 czerwca br., lecz w międzyczasie właściciele obiektu zaplanowali dla swoich klientów nie lada gratkę – umożliwili wirtualne zwiedzanie hotelu w ramach wspomnianej gry „Animal Crossing: New Horizons”.
Zobacz również
Właściciele Sentosa Island zadbali o to, by wirtualna wersja kurortu była wierną kopią prawdziwego hotelu. Dla „odwiedzających” zaplanowano szereg atrakcji, takich jak m.in. ciekawe przepisy na drinki czy też joga na plaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Każdego dnia wyspę wirtualnie odwiedzać może jedynie 36 graczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację kampanii odpowiada agencja BBH Singapore.
PS
Travis Scott nawiązał współpracę z popularną grą Fortnite – w jej ramach raper zagra serię koncertów zatytułowanych „Astronomical”, które będzie można oglądać na żywo w środowisku gry. Pierwszy występ odbył się 24 kwietnia br. o 1 w nocy i zgromadził przed ekranami laptopów ponad 12 mln osób.