Kampania „Siła Relacji” przypada na okres pandemii COVID-19. W tych czasach szczególnie uświadamiamy sobie potrzebę posiadania silnych relacji z bliskimi. W przestrzeni internetowej, gdzie konsumenci szukają emocji, z którymi mogą się utożsamić, potrzebny jest autentyczny głos i miejsce, gdzie odkryją Siłę Relacji – zwłaszcza tych rodzinnych, a przy tym będą mieli okazję, by wyrazić swoje uczucia, takie jak wdzięczność czy troska. To dlatego kampanię otworzył spot wideo, stworzony niezwykle emocjonalną techniką rysunków na piasku. Nieco ponad 3-minutowa narracja przedstawia historię cyklu życia człowieka w kontekście relacji z rodzicami i domem rodzinnym, skłaniając odbiorców do gestów czułości, troski, obecności. Tematy te porusza również psycholog, dr Aleksandra Piotrowska, która w 3-częsciowym nagraniu wideo z perspektywy naukowej opowiada o więzi, przywiązaniu i miłości w rodzinie oraz tęsknocie za bliskimi w dobie pandemii.
O Sile Relacji ze swoimi rodzicami w ramach akcji, która nawiązuje do zbliżających się Dni Matki i Ojca opowiedzieli również influencerzy: Ania Starmach, Olga Frycz i Agnieszka Kaczorowska-Pela, jednocześnie zachęcając do udziału w 2-etapowym konkursie organizowanym na stronie www.SilaDwochSerc.pl. Biorąc w nim udział, użytkownicy mają szansę wygrać wyjątkowy zestaw prezentowy dla swoich rodziców: Vital Tonik, luksusową kosmetyczkę lub portfel ADAM BARON oraz kubek #SiłaDwóchSerc. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display (ekosystem Googla i Facebooka).
Zobacz również
Kampania przygotowana została w ramach całorocznej strategii digitalowej suplementów żywności realizowanej pod hasłem „Siła Życia”, której celem jest zwiększenie świadomości portfolio produktowego marki Doppelherz w zakresie suplementów żywności, wspierających jakość życia, a także rozszerzenie grupy docelowej o młodszy target.
Za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance, które od stycznia tego roku obsługują dwie marki należące do Queisser Pharma: Doppelherz i Protefix.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]