Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu NuOrder Sp. z o.o., odkupił od Pawła Kasprzaka 20% udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem. NuOrder to agencja komunikacji zintegrowanej silnie oparta o digital. Ponadto spółka dysponuje osobną marką 6ix Social Media.
O autorze
0 min czytania 2020-05-18

– NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.

W ostatnim czasie agencja silnie rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek jak Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

Ambicją agencji jest oferowanie klientom kompleksowego pakietu działań pod jednym dachem, co samo w sobie generuje klientom spore korzyści – od tych związanych bezpośrednio z mniej obciążającą obsługą kampanii po najważniejsze, czyli wzrost efektywności dzięki precyzyjnym synergiom poszczególnych działań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj