Marki włączają się w akcję #hot16challenge2

Marki włączają się w akcję #hot16challenge2
Viralowa akcja #hot16challenge2 staje się coraz popularniejsza – oprócz znanych raperów, artystów, a nawet polityków, na wyzwanie odpowiedziały znane marki, takie jak np. Lech Premium, x-kom, Cheetos czy też BNP Paribas.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

Jeżeli nie macie pojęcia o co chodzi w tej nietypowej akcji, która ostatnimi dniami podbija internet, to już spieszymy z wyjaśnieniem – #hot16challenge2 polega na nagraniu 16 wersów na dowolny temat i nominowaniu do udziału w wyzwaniu kolejnych artystów, którzy w ciągu 72 godziny muszą opublikować swoją odpowiedź. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy na rzecz medyków, zaś wpłat można dokonywać za pośrednictwem portalu SiePomaga.pl.

W akcję zaangażowało się już wiele znanych osobistości – m.in. raperzy Taco Hemingway i Quebonafide, Monika Brodka, Dawid Podsiadło, Maryla Rodowicz, Beata Kozidrak, a nawet politycy – Janusz Korwin-Mikke oraz Andrzej Duda

Obojętne na akcję nie pozostały popularne marki, które również postanowiły przygotować swoje własne utwory oznaczone hashtagiem #hot16challenge2. 

Przedstawiamy kilka najciekawszych przykładów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#1 Lech Premium

#2 x-kom

#3 BNP Paribas

#4 Cheetos

#5 Żywiec Zdrój

#6 Galeria Katowicka

#7 Plush

#8 Mały Głód

#9 Media Expert

#10 Lay’s

#11 Berlinki