Wiodące hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych i memów internetowych.
– Keep SMART w kontekście finansowania ma nawiązywać do odpowiedzialnego pożyczania oraz korzystania wyłącznie z najkorzystniejszych ofert zarówno w kontekście ceny jak i bezpieczeństwa oraz wygody całego procesu, który nie wymaga ani wychodzenia z domu, ani zbędnych formalności. Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań – mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online w Smartney.
Zobacz również
Za przygotowanie kreacji odpowiada Dział Marketingu Smartney, a kampania obejmuje szeroko pojęte działania online zaplanowane przez agencję Sales&More i potrwa co najmniej do czerwca b.r. włącznie.