„Najlepsze coś by się zjadło” to główne hasło kampanii digitalowej. Tym czymś jest właśnie serek homogenizowany z Piątnicy. Pyszne małe co nieco – jak znalazł, gdy pojawia się pierwszy głód. Z punktu widzenia strategii komunikacji serki homogenizowane z Piątnicy lokują się w obszarze szybkich przekąsek pomiędzy posiłkami. Są odpowiedzią na nie do końca sprecyzowaną potrzebę, która ujawnia się, gdy jesteśmy czymś zajęci. Niepostrzeżenie nasza aktywność – praca, zabawa, hobby, rekreacja – zaczyna nas trochę męczyć i pojawia się uczucie z pogranicza głodu i zachcianki. To dobry moment na serek homogenizowany.
W telewizji dzięki wyrazistej narracji marka zabiera widzów do piątnickiego świata i w oparciu o jego wartości buduje RTB produktu. Natomiast na polu digital & social media eksploatuje mocniej rozmaite konteksty spożycia serka, czyli różne działania i zajęcia powodujące lekki głód. Kampania w digitalu & social media skupia się także na poszczególnych wariantach produktu, podkreślając ich smakowitość.
Zobacz również
W ofercie Piątnicy znajdziemy 4 warianty smakowe nowego serka: waniliowy, naturalny, truskawkowy oraz stracciatella. Dostępne są w 150-gramowym wygodnym opakowaniu z kartonową owijką, pod którą znajdują się przepisy na potrawy z wykorzystaniem serków.
Kreację digital & social media przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizowała agencja Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]