Przyzwyczajeni do nieograniczonego korzystania ze świata i jego dobrodziejstw, nagle znaleźliśmy się w sytuacji pełnej ograniczeń. Brak możliwości swobodnego spędzania czasu z bliskimi, wyjazdu, czy wyjścia na zakupy i do kina. Czujemy się zagubieni.
Rutyna jest prosta. Kiedy codziennie o tej samej porze jesz śniadanie, pijesz kawę i tą samą drogą jedziesz do pracy czujesz się pewnie i bezpiecznie. Naturalnym jest, że kiedy coś łamie tę rutynę, zmienia się – możesz odczuwać niepokój. Jednak właśnie to wyjście poza strefę swojego komfortu wiąże się z oswojeniem i zaakceptowaniem lęku i rozwojem, który – bez przekraczania własnych ograniczeń nie byłby możliwy – zwracają uwagę organizatorzy kampanii „Zachowaj zdrowy dystans”.
Zobacz również
– Chcemy być blisko ludzi. Staramy się dobrze rozumieć potrzeby naszych klientów i pracowników. Wspieramy ich każdego dnia. Dlatego wdrożyliśmy kampanię Zachowaj Zdrowy Dystans i zachęcamy wszystkich do dzielenia się z nami sposobami na radzenie sobie z sytuacją, w której wszyscy się znajdujemy i na którą nie mamy wpływu. Jesteśmy przekonani, że to właśnie odpowiednie, pozytywne podejście determinuje naszą codzienność – mówi Agnieszka Pyzanowicz Francke, dyrektor CH Turawa Park.
CH Turawa Park dba o relacje z lokalną społecznością i konsekwentnie je rozwija. Pierwsi mieszkańcy Opolszczyzny opisali już swoje odczucia i pokazali jak spędzają czas, co widać na udostępnionych zdjęciach i materiałach video. Jedni realizują swoje pasje, inni odpoczywają lub uczą się. W prawie wszystkich materiałach dostrzec można istotę relacji z drugim człowiekiem. Wszystkie są pozytywne. Organizatorzy zachęcają do dołączenia do kampanii.
– Cieszmy się każdym dniem i pomagajmy sobie wzajemnie.. Nasze centrum ma być miejscem bezpiecznych zakupów, ale i źródłem inspiracji na spędzanie czasu, miejscem pomysłów na każdy dzień – dodaje dyrektor CH Turawa Park.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing