„The Crown Korona Rzeczpospolitej“ jest darmową grą przeglądarkową, która ma funkcje edukacyjne. – W czasach kwarantanny wywołanej koronawirusem, nasza gra zyskała nowe znaczenie. Jest nie tylko doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale pozwala także na przybliżenie fascynującej historii naszego kraju – mówi Jan Lubomirski-Lanckoroński, Prezes Fundacji Książąt Lubomirskich.
Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła decyzję o premierze „The Crown”. Jest to gra MMORPG (online role-playing game), osadzona w realiach XVI–XVIII wiecznej Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Fabuła obliguje gracza do dokonywania wyborów, które skutkują trudnymi do przewidzenia konsekwencjami. Największym wyzwaniem stawianym przed graczem jest obrona kraju i tworzenie jego potęgi. Twórcą gry jest osoba odpowiedzialna za pierwszą wersję gry „Wiedźmin”.
Zobacz również
Za promocję gry odpowiada Cityboard Media, który od kilku lat systematycznie rozszerza swoją działalności na obszar digitalu.
– Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę projektu. Od stworzenia strategii komunikacji w internecie, przez spoty reklamowe, social-media, kampanię w Google Ads, aż po współpracę z influencerami. Będziemy zachęcać użytkowników do testowania gry, a dzięki ich sugestiom, udoskonalimy ją. Użytkownicy, którzy podzielą się z nami swoją opinią, mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach – mówi Mateusz Bojanowski, który koordynuje projekt ze strony Cityboard Media.
Gra jest dostępna na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing