Tylko FRUGO ma taką moc, by w najgorszym łobuzie obudzić dobre maniery. Picie FRUGO staje się wyrazem dobrego smaku, docenieniem owocowej siły napoju i jego stylu komunikacji.
Kultowe reklamy FRUGO z lat 90tych przeżywają w internecie swój renesans. Nawiązując do ich popularności, marka wraca po latach do TV, by i tym razem powalczyć o umysły młodych i przeniknąć do ich języka. Na przekór wszechobecnej bylejakości, FRUGO proponuje powrót zacnych form i klimat wzajemnego szacunku. FRUGO kulturalnie gasi pragnienie i pragnie łagodzić obyczaje. Owocem kampanii powinna być lepsza kondycja Polaków i polszczyzny.
Zobacz również
W ramach kampanii „Owoc kultury” powstał spot telewizyjny utrzymany w konwencji thrillera w mrocznych okolicznościach przyrody, z zaskakującą pointą i charakterystycznym sznytem, jaki nadają produkcji aktorzy – naturszczycy. Kreacja kampanii to dzieło Iwo Zaniewskiego z agencji PZL.
Hasła kampanii FRUGO: „Humanizm Wam w duszę” i „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” wywołują pozytywne emocje, tam gdzie byśmy się tego nie spodziewali. W nieoczekiwany sposób znajdują też zastosowanie w sieci, uznawanej dotąd za siedlisko wszelkiej agresji werbalnej. FRUGO udowodni, że nadszedł koniec „mowy nienawiści”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa kampania reklamowa FRUGO obejmuje spot reklamowy emitowany w TV od 17.05.2013, outdoor (citylighty), materiały POS („FRUGO Ci w koszyk”) oraz niestandardowe działania w social media. Za kreacją kampanii reklamowej stoi PZL. Media zakupił Mindshare, zamieszanie w sieci szykuje FaceAddicted, za PR odpowiada BrandLab.