Wyjątkową dla marki produkcję przeprowadzono w warunkach obostrzeń związanych z epidemią COVID-19. Aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich uczestników zdjęcia, a także kolejnych etapów postprodukcji, prace koordynowano zdalnie (online).
W filmie przyjaciele miło spędzają czas podczas obiadu. Obaj są fizycznie rozdzieleni i przebywają każdy w swoim domu. Za pośrednictwem komunikatora wideo spierają się, jak zwykle, o rzeczy najważniejsze: który obiad jest lepszy. Taki samodzielnie przygotowany czy taki zamówiony? Dwaj biesiadnicy zgadzają się w jednym: obaj zasłużyli na podwójną porcję – nie tylko posiłku.
Zobacz również
Kampania rusza 29.05.2020 r. 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji (TVN i stacje tematyczne TVN) i internecie, będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Busy Bee Film. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek. Za zakup mediów odpowiada Initiative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]