– W ciągu ostatnich dwóch lat rynek tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej przeszedł ogromne przeobrażenia. Od marca br. jesteśmy świadkami niesłychanych zmian i redefiniowania rynku, związanego m.in. z komunikacją marketingową. Działalność SMB rozwija się nieustająco poprzez nowe projekty i inicjatywy, których przykładem jest np. akcja społeczno-edukacyjna „CZYSTA KLAMKA”, ale również seria webinarów z cyklu „Bezpośrednie rozwiązania na ciekawe czasy” czy rozwój programów edukacyjnych, m.in. Studium Menedżera Contact Center realizowanego z Wydziałem Zarządzania UW – mówi Magdalena Brzeska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (Axcelo/driven by data, Prezes).
Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali:
Zobacz również
Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, managing director / board member); Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Grzegorz Bonder (UNIQUE ONE, general manager), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL, director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).
W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Boomer Sky Ltd.), Anna Karwacka (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, ryrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).
– Wierzę, że najbliższe lata pozwolą nam pokazać, jak ważne dla wsparcia i rozwoju sprzedaży oraz budowania marki są dobrze sprofilowane i dostosowane do nowych trendów konsumenckich kampanie marketingu zintegrowanego. Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wielu konsumentów przewartościowało swoje podejście do zakupów i stylu życia. Tym większym wyzwaniem stanie się dla marketerów tworzenie skutecznej komunikacji marketingowej – podkreśla Magdalena Brzeska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing