Mechanizm loterii jest prosty i został przygotowany w ten sposób, aby można było w niej wziąć udział szybko i wygodnie z dowolnego miejsca. Wystarczy bowiem zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po zakończeniu rejestracji karty, płatność Visa automatycznie stanie się losem w loterii. Ponadto, każda transakcja dokonana u partnerów loterii, AliExpress, jednej z wiodących globalnych platform e-commerce oraz w sklepach Żabka, największej sieci sklepów typu convenience w Polsce, będzie się liczyła jako podwójny los.
– Konsumenci cenią sobie wygodę i ważna jest dla nich możliwość zrobienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Odpowiadamy na to zapotrzebowanie i zachęcamy do wyboru Visa jako szybkiej, bezpiecznej i wygodnej metody płatności zarówno w lokalnym sklepie, podczas wizyty u fryzjera, jak i w coraz popularniejszych, zwłaszcza w obecnej dobie, zakupach towarów i usług online. Mamy nadzieję, że liczne i wartościowe nagrody, jasne, proste zasady udziału oraz dowolność w wyborze preferowanych płatności Visa zachęcą Polaków do dołączenia do loterii, zaś sprzedawcom – w tym małym i średnim przedsiębiorcom – umożliwią dostęp do nowych grup klientów – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, Visa.
Zobacz również
Główną nagrodą w loterii jest 5 samochodów Toyota Corolla TS Kombi. Na uczestników czeka również pula 52 tysięcy dodatkowych nagród w postaci 17,5 tysiąca kodów rabatowych o wartości 5 USD do wykorzystania na portalu AliExpress oraz 35 tysięcy e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w dowolnym sklepie sieci Żabka. Losowania nagród będą odbywać się w cotygodniowym rytmie. Loteria Visa trwa od 27 maja do 30 czerwca 2020 roku.
Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kampania mediowa promująca loterię będzie realizowana w kilku kanałach mediowych (TV, digital, social media, DOOH, media partnerów), a jej planowany zasięg ma objąć ponad 27 milionów Polaków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]