Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Papaya Films London i Havas London z europejską kampanią dla marki AirWick

Reckitt Benckiser startuje z europejską kampanią reklamową marki AirWick. Film „A Scent That Lifts” został wyprodukowany przez brytyjski oddział Papaya Films wraz z Havas London.
O autorze
0 min czytania 2020-06-03

Reżyserem projektu jest Jim Weedon a za zdjęcia odpowiadał Jan Holoubek. Postprodukcję i efekty specjalne przygotowało studio Absolute. Film będzie miał emisję na większości rynków europejskich.