PANDORA na Facebooku z okazji Dnia Matki

Na fanpage’u PANDORA Polska ruszyła kampania z okazji Dnia Matki. Jej głównym elementem jest aplikacja, w której fani marki będą tworzyć najdłuższą społecznościową bransoletkę PANDORA. Za realizację kampanii odpowiada Socializer SA.
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Hasło przewodnie akcji brzmi „Mamo, dziękuję Ci za to, że jesteś” i w pełni oddaje ono ideę aplikacji, której celem jest stworzenie najdłuższej społecznościowej bransoletki PANDORA na Facebooku w podziękowaniu dla wszystkich mam.

Użytkownicy mogą dodawać do wirtualnej bransoletki wybrane charmsy i oprócz tego do każdego elementu dodać kilka miłych słów dla swojej mamy. Każdy z fanów może dodatkowo wziąć udział w konkursie i powalczyć o jeden z wyjątkowych produktów dedykowanych na Dzień Matki. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu zdjęcia, które przywołuje wspomnienia o mamie lub wspólnie spędzonych z nią chwilach. Spośród zgłoszeń ze zdjęciem, jury wybierze 11 osób, które otrzymają nagrody. Konkurs trwa od 15 do 26 maja br. 

Aplikacja z okazji Dnia Matki jest pierwszą realizacją agencji Socializer dla marki PANDORA. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową na Facebooku. Jednocześnie kampania rozpoczyna stałą współpracę PANDORA z Socializerem – umowa z agencją została podpisana do końca roku i obejmuje pełną obsługę marki w social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj