Premiera Renault Captur w realu i na Facebooku

Digital Wonderland kolejny raz udowadnia, że granica realu i virtualu jest dla dobrze prowadzonego odbiorcy łatwa do przekroczenia.
O autorze
1 min czytania 2013-05-23

Fanpage Renault Polska prowadzony przez zespół odpowiedzialny za social media w DWL ma już ponad 55 tys. fanów – to jeden z najlepszych wyników wśród wszystkich marek samochodowych w Polsce. – Tak potężne zaplecze fanów jest nie tylko doskonałym narzędziem marketingowym, ale też szansą na interakcję, która stworzy prawdziwych ambasadorów marki – mówi Michał Kisielewski, Creative Director w Digital Wonderland.

Nowa kampania z udziałem fanów Reanult na Facebooku związana z premierą miejskiego SUV-a Captur rozpocznie się 24 maja. Każdy, kto umówi się na jazdę próbną, otrzyma specjalną kartę z kodem umożliwiającym – po powrocie na fanpage – wygranie Renault Captur na wakacje.

– Podobne działania przygotowane przez Digital Wonderland, a prowadzone przy okazji promocji nowego Clio przyniosły blisko 3,5 tys. jazd próbnych. – Naszym celem jest przygotowanie kreacji w taki sposób, by działania w sieci przełożyły się na skuteczną aktywność w realu i odwrotnie – komentuje Michał Kisielewski.

Akcji towarzyszyć będzie kampania richmediowa również autorstwa Digital Wonderland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing