Wchodzisz w to? – LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

„Wchodzisz w to?” – pod takim hasłem wystartowała kampania LOWE Warsaw dla wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).
O autorze
0 min czytania 2013-05-16

Celem kampanii jest odświeżenie komunikacji marki, a także wyróżnienie produktu na półce. Materiały kreatywne przedstawiają bawiące się osoby na owocach danego smaku z hasłami: „Buszowanie w Mięcie” „Freestyle w Mango” czy „Zabawa w Cytrusach” – podsumowane zapytaniem: „Wchodzisz w to”?

Do zadań agencji LOWE Warsaw należało opracowanie kreacja komunikacji. W wyniku prac zespołu powstała seria key visuali oraz kreatywne materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj