Studio Synergy to sieć specjalizująca się w innowacyjnej, jednej z najskuteczniejszych metod treningowych, czyli w treningu EMS. Na rynku istnieje już od pięciu lat i jest jedną z tych marek, na których wzoruje się wiele innych studiów w całym kraju. Damian Juszczyk współpracował już z Synergy od marca bieżącego roku, odpowiadając m.in. za strategie prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych z ramienia własnej agencji SPORTSMAN Marketing.
Teraz, od czerwca, były rzecznik prasowy Wisły Kraków związał się ze Studiem Synergy już „pełnoetatowo” i oficjalnie objął nowo utworzone stanowisko Marketing Managera. Obszary jego działań to m.in. kształtowanie polityki marketingowej i komunikacyjnej sieci, promocja, digital marketing oraz e-commerce. Jednym z ambitnych celów stawianych przed Juszczykiem jest prowadzenie od podstaw aktywności marketingowych dla konceptu franczyzowego Synergy, w związku z planowaną krajową ekspansją studiów.
Zobacz również
Nowy Marketing Manager stoi na czele na razie dwuosobowego Działu Marketingu Synergy, sprawując pieczę nad Anną Furtek, specjalistką ds. marketingu, która również dołączyła do krakowskiej sieci EMS przed kilkoma miesiącami.