Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Przemysław Bryk zostaje Head of OmniConsole

OmniConsole stawia na dotychczasowego lidera projektu Przemysława Bryka.
O autorze
0 min czytania 2020-06-08

Od 2017 r. zajmuje się rozwijaniem innowacyjnych rozwiązań MarTech, między innymi autorską platformą OmniConsole. Do jego obowiązków należą rozwój i sprzedaż usług platformy, zarządzanie portfolio wydawców oraz koordynacja zespołu odpowiedzialnego za realizację kampanii.

Doświadczenie Bryka obejmuje pracę dla ecommerce i lead generation. Zarządzany przez Bryka zespół odpowiada za realizację kampanii performance, m.in. dla takich klientów jak: Pandora, Mercedes, McDonald’s, Nissan, Glov, eFaktor.