H to agencja, która jest odpowiedzią na nowe potrzeby klientów – z jednej strony wymagających realizacji zintegrowanej komunikacji, a z drugiej – potrzebujących niestandardowych pomysłów, które są odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się sytuację rynkową. Często wiąże się to z koniecznością silnej obecności w mediach społecznościowych oraz realizacją niestandardowych działań, angażujących konsumentów i pozwalających im doświadczyć świata marki.
We Francji H powstało z połączenia pięciu agencji o różnych kompetencjach, w Polsce rozpoczynamy z kilkunastoosobowym zespołem doświadczonych specjalistów w reklamie, experience marketingu i social mediach pracującym pod okiem doświadczonych liderów, doskonale znających tajniki komunikacji zintegrowanej – powiedział Christophe Lafarge, CEO & co-Funder paryskiej agencji H.
Zobacz również
Wystarczy nam samo H, aby naszym zespołem ogarnąć wszystkie reklamowe obszary. Dzisiaj zarówno konsument jak i marka płynnie poruszają się przez różne kanały komunikacji, a nasze zadanie to zapewnić to samo doświadczanie świata marki bez względu na miejsce i czas. To jest świetne pole do dobrej kreacji – powiedział Jacek Maciejewski, Managing Partner H.
Z oferty i modelu biznesowego H bierzemy to, co najciekawsze – niestandardowe usługi, interdyscyplinarne podejście do komunikacji oraz zapał do tworzenia nietuzinkowej komunikacji – stwierdził Marcin Koszyk, Managing Partner H.
Szefowie H Warsaw mają bogate doświadczenie. Jacek Maciejewski, ostatnio Executive Creative Director Havas Engage Warsaw pracował dla kluczowych polskich i międzynarodowych marek, zdobywając szereg nagród w konkursach branżowych. Jest m.in. autorem głośnych kampanii Fundacji Rak’n’Roll, które podczas ostatniego Polskiego Konkursu Twórców Reklamy zostały nagrodzone wszystkimi kolorami statuetek oraz nominacją do Grand Prix. Marcin Koszyk, do niedawna Executive Director w Havas Engage Warsaw to menedżer z wieloletnim doświadczaniem w zarządzaniu projektami w obszarze zintegrowanej komunikacji z naciskiem na brand experience.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing