Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Trwa kampania letniej edycji syropów marki Herbapol

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową „Spróbuj lata w 5 smakach” promującą orzeźwiające warianty syropów owocowych z limitowanej, letniej edycji. Spot przedstawiający produkty marki emitowany jest na wiodących platformach VoD i na youtube. Kampania wystartowała 8 czerwca i potrwa miesiąc.
O autorze
0 min czytania 2020-06-10

Spot reklamowy zachęca konsumentów do spróbowania lata w pięciu typowo wakacyjnych smakach: intrygującego i relaksującego mango z ananasem, soczystego rabarbaru z truskawką, totalnie orzeźwiającego arbuza z miętą, wakacyjnego kiwi oraz słonecznej pomarańczy. Tegoroczna limitowana letnia edycja syropów owocowych marki Herbapol, wzbogaconych witaminami D i C, to warianty, które doskonale ugaszą pragnienie nawet w najbardziej upalne dni. Równolegle, w czasie działań w serwisach internetowych, zaplanowano wsparcie tej linii w social mediach. 

Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.