Winnie Harlow twarzą najnowszej kampanii PUMA Kyron

PUMA przedstawia jeden z najgorętszych modeli butów tego lata, Kyron. To zupełnie nowa propozycja. Przy jej tworzeniu marka odważnie podeszła do designu. Twarzą globalnej kampanii Kyron została Winnie Harlow, supermodelka i buntowniczka świata mody.
O autorze
0 min czytania 2020-06-16

Nowa seria Kyron dedykowana jest modowym rebeliantom, którzy nie boją się pokazać swojej dzikiej strony i nie podążają ślepo za trendami. Sylwetkę buta, zainspirowaną archiwalymi modelami PUMA, wzbogacono modnymi elementami w odcieniach bieli, niebieskiego oraz indygo. 

Winnie Harlow, ambasadorka PUMA Kyron, od zawsze manifestuje wolność w sposobie ubierania się. Często odważnie przełamuje schematy, dzięki czemu zyskała miano trendsetterki. 

– Model Kyron jest dla mnie wyjątkowy ze względu na odważny design. Uwielbiam go, ponieważ mogę go nosić na wiele sposobów, dzięki czemu idealnie sprawdza się zarówno w codziennych stylizacjach, jak i tych wyjściowych – mówi Winnie. 

PUMA Kyron dostępne są w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj