Arskom Sport Brokers z obsługą social media Vastint Poland

Firma deweloperska Vastint Poland wybrała agencję Arskom Sport Brokers do obsługi komunikacji marki w Polsce w obrębie social media. Długoterminowa współpraca rozpoczęła się od przygotowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2020-06-16

Arskom Sport Brokers zajmie się komunikacją marki na Instagramie i LinkedInie oraz wesprze klienta w zakresie komunikacji jego poszczególnych inwestycji w Polsce na Facebooku. Ponadto agencja objęła firmę strategicznym doradztwem pod kątem prowadzenia działań w mediach społecznościowych.

Agencja współpracowała już z firmą Vastint Poland w 2019 roku przy okazji kampanii „Rośnij z nami”, promującej jedną z inwestycji marki w Polsce, która polegała na promocji przestrzeni biurowych w nowo powstałym kompleksie Business Garden Poznań. Teraz za obsługę klienta w ramach współpracy po stronie agencji odpowiadają Account Manager Mateusz Brzeźniak, Social Media Strategist Aleksandra Witkowska i Account Executive Joanna Ciastek.

Vastint jest międzynarodową organizacją aktywną na europejskim rynku nieruchomości od 30 lat. Filary działalności to zarządzanie portfolio nieruchomości i rozwój projektów komercyjnych, włączając inwestycje mieszkaniowe i sprzedaż. Firma działa w 8 krajach w całej Europie, a od 1992 roku w Polsce.

Arskom Sport Brokers to agencja marketingu sportowego, powstała w wyniku połączenia dwóch agencji Arskom i Sport Brokers. Pierwsza z nich działa na rynku od 2012 roku, a w ciągu ostatnich 8 lat zrealizowała kampanie dla największych marek krajowych i globalnych, ściśle współpracując z czołowymi sportowcami oraz liderami opinii. Zespół Sport Brokers od początku 2019 r. zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, z naciskiem na przeprowadzanie niestandardowych kampanii mediowych w branży sportowej. Partnerem agencji jest Michał Pol, a do jej najważniejszych klientów należą: Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Sebastian Mila, Mateusz Borek, Kanał Sportowy oraz Krzysztof Stanowski z grupą Weszło.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj