Projekt #bądźwidoczny potrwa do końca 2020 roku. Organizator będzie:
- prowadzić webinaria,
- udzielać konsultacji,
- publikować poradnik dla firm.
Akcja skierowana jest do właścicieli przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w ciężkiej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.
Zobacz również
Wielu nie tylko musi drastycznie zmieniać swoje plany, decydować się na reorganizację, ale również szukać nowej branży. Część z nich na pewno przeniesie działalność do Internetu. Będą tutaj szukać klientów na swoje produkty i usługi. Kolejni zdecydują się na poprawę już istniejącej strony, która jest ich wizytówką w sieci. Ta zmiana będzie wymagała poważnego wsparcia.
– W sferze zawodowej raczej nie lubimy zmieniać otoczenia, w którym działamy. Musimy jednak podjąć wyzwanie stworzone nam przez okoliczności. Wszyscy. Dołożymy starań, aby pomóc jak największej liczbie firm. Teraz potrzebna jest im rzetelna wiedza, praktyczne porady i nasze doświadczenie – to, co proponujemy w trakcie kampanii. Nie obiecujemy gruszek na wierzbie, ale rzetelną pomoc we wprowadzeniu do tematu pozycjonowania, reklamy w Internecie, tego, jak ważne są dzisiaj treści i to, gdzie je umieszczamy – mówi Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.
W trakcie kampanii, a więc do końca tego roku, agencja NPROFIT będzie pomagać firmom zaistnieć na największym rynku – czyli internetowym. Przedsiębiorcy nie mogą należeć do grupy niewidocznych, czy niedostrzeżonych. Sami coraz lepiej to rozumieją.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Warto spojrzeć na siebie, swoich klientów, czy znajomych. Ile razy dziennie korzystają z wyszukiwarki? Czy ktoś liczy tę aktywność? Oczywiście, że nie. To już rutynowa czynność. Co chwilę sięgamy do Google – szukając nawet najdrobniejszych rzeczy. Proszę zajrzeć w swoją historię przeglądarki, aby się przekonać – dodaje Marcin Majchrzak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie warto tracić szansy na znalezienie się w wynikach setek tysięcy ludzi, którzy być może teraz szukają obiadu na wynos, mebli do pokoju dziecka, książek Olgi Tokarczuk, bo jeszcze nie mieli okazji przeczytać, czy plakatu The Rolling Stones, albo zastanawiają się nad kursem uniwersytetu otwartego, aby podnieść swoje kwalifikacje.
Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu, co potwierdzają dane NPROFIT.
Można podsumować bądźcie widoczni i dajcie się znaleźć – bez niepowodzeń.
Zapisy na webinarium prowadzone są tutaj.