Reklama Okocim Radler opowiada o dwóch składach, które reprezntują dwie nowości. Jedna grupa to miłośnicy białego piwa z cytryną, druga to fani wiśni w ciemnym piwie. Między składami występują elementy pozytywnej rywalizacji, która prowadzi do relaksującej zabawy w letniej atmosferze i zachęca do spróbowania obydwu nowości. Składom przewodzą młodzi piwowarzy z browaru Okocim, Oliwia Maruniak i Jarek Wojciechowski, którzy uosabiają dwie przeciwne, ale uzupełniające się siły.
– Marka Okocim Radler skierowana jest przede wszystkim do młodych dynamicznych ludzi. Komunikacja marki uległa odmłodzeniu, by jeszcze lepiej docierać do naszej grupy docelowej. Kobiety stanowią bardzo liczną grupę wśród konsumentów naszych Radlerów, a naszą komunikację kierujemy zarówno do kobiet jak i mężczyzn. Udział naszych młodych piwowarów w reklamie sprawia, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Okocim.
Zobacz również
Wprowadzeniu obu nowości towarzyszy hasło „Wybierz jedną, albo dwie“.
Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za media dom mediowy Initiative, a za produkcję dom produkcyjny Dynamo. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji i internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]