Divante w modelu success-fee dla home&you

Divante rozpoczyna projekt generowania sprzedaży w sklepie internetowym home&you, który istnieje na rynku od kilku miesięcy i cieszy się dużą popularnością. Znaleźć w nim można zarówno produkty z najnowszej kolekcji jak i wyprzedażowe. Ceny i promocje online odpowiadają tym w salonach stacjonarnych.
O autorze
0 min czytania 2013-05-20

Divante uruchamia obecnie działania związane z szeroko rozumianym generowaniem sprzedaży w sklepie. Będzie to marketing w wyszukiwarkach, reklamy w modelu RTB, programy partnerskie, e-mail marketing do baz zewnętrznych. Celem jest pozyskanie wysokiej jakości ruchu, który przełoży się wprost na efekty sprzedażowe.

– Cieszymy sie z rozpoczęcia współpracy z Divante, dzięki ich doświadczeniu wierzymy, ze uda nam się dotrzeć z naszą ofertą do nowych klientów marki home&you – mówi Jarek Ruciński, szef eCommerce Lpp Tex S.A

Projekt realizowany jest w modelu success-fee, wynagrodzenie Divante uzależnione będzie wprost od sprzedaży generowanej dla sklepu. Marka home&you dołączyła tym samym do grona kilkudziesięciu klientów Divante obsługiwanych w modelu success-fee.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj