– Poszerzyliśmy nie tylko zespół analityki internetowej i marketing automation, ale zrekrutowaliśmy też osoby do opieki nad długofalową współpracą z naszymi klientami oraz obsługi kreatywnej dużych platform e-commerce – wyjaśnia Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P.
Dział digital V&P, który wsparły nowe osoby, tworzą specjaliści w obszarach marketing automation, digital strategy, WEB project management, UX design, WEB analityki i SEO.
Zobacz również
– Stale rozwijamy ten dział, tworząc zespoły specjalistów, którzy współpracują przy projektach prowadzonych przez digital project managerów – mówi Tomasz Życki.
Agencja projektuje kompleksowe rozwiązania od strategii digital, przez badania, UX design oraz automatyzację procesów, po analizę i optymalizację ścieżek użytkownika. Każdą strategię opiera na badaniach i doświadczeniach specjalistów. Jako agencja marketingu konwersji dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania, dbając o to, aby CR-y rosły, a doświadczenia użytkowników były jak najlepsze.
V&P specjalizuje się również w kompleksowej obsłudze kanałów social media, poza Facebookiem oraz Instagramem posiada doświadczenie w prowadzeniu biznesowych profili LinkedIn. Realizuje także kompleksowe kampanie reklamowe w oparciu o w/w media społecznościowe i szerzej – w środowisku GDN, AdWords czy kampaniach opracowanych pod konkretne obszary i serwisy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Również dział obsługi klienta powiększył się o kolejne osoby z doświadczeniem w marketingu 360 stopni do obsługi klientów agencji, zarówno w zakresie digitalu, BTL-u, ATL-u, loterii i konkursów, koordynacji projektów wideo, jak i całościowych kampanii reklamowych oraz długofalowej współpracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ale to nie wszystko. Na pokład V&P weszło aż 5 nowych osób, które zasiliły swoimi talentami dział kreacji. Storytelling, naming, strategia komunikacji, tworzenie całościowych konceptów kreatywnych, projektowanie nietuzinkowych i skutecznych kampanii, motion design, webdesign, UI/UX design, a także opieka nad jakością poszczególnych projektów graficznych oraz nowych platform internetowych jest tym, dzięki czemu agencja V&P stale poszerza swoje portfolio klientów i utrzymuje wysoki poziom usług.
Choć wszystkie nowe osoby dołączyły do poszczególnych teamów już w czasie COVID-19, płynnie włączyły się w prace zdalne, codzienne statusy oraz realizacje projektów m.in. dla takich klientów jak Hebe, Hochland, Volkswagen Financial Services, Kompania Piwowarska czy Eurocash Cash&Carry.