Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski oraz wielu innych, znanych twórców internetowych odkrywają swoje sekrety w kampanii nowej gry UNO FLIP

19 czerwca wystartowała kampania nowej gry UNO FLIP. Jest to całkiem nowa wersja znanej na całym świecie gry karcianej UNO. Głównym motywem kampanii jest hasło „Poznaj moje drugie oblicze”. Nawiązuje do drugiej, ciemniejszej strony kart, które są absolutną nowością.
O autorze
1 min czytania 2020-07-07

W kampanii biorą udział czołowi twórcy YouTube, instagramerzy oraz gwiazdy znane z telewizji. Swoje drugie oblicze pokażą Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Sylwia Przybysz, Jakub Kosel, Czarek Jóźwik, twórcy znani na YouTube jako „EKIPA” – Tromba, Marcysia Ryskała, Patec Wariatec i Mini Majk, a także wielu innych czołowych influencerów.

Czym różni się UNO FLIP od klasycznej wersji? Nowa talia to dwustronne karty, wśród których pojawia się karta ODWRÓĆ i jeszcze ostrzejsze karty specjalne. Karty mają jasną stronę, w której obowiązują klasyczne zasady gry UNO oraz ciemną stronę – gdzie karty są bardziej surowe. Kolejną nowością są karty ODWRÓĆ, które powodują, że karty wszystkich graczy zostają odwrócone na drugą stronę, ujawniając nowy zestaw cyfr oraz kolorów, co stawia rozgrywających w zupełnie nowej sytuacji.

Działania potrwają do 20 lipca, obejmują kampanię w digitalu – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Kampanię przygotował butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj