– Prawdziwa Północ to smak tego, co unikalne, co nasze, co wytrzymuje próbę czasu. To ludzie i miejsca, które są powodem do dumy. W kampanii „Prawdziwy smak Północy”, prócz piękna samego regionu, pokazujemy też konsumentom, jak silne są związki naszego piwa z północną Polską. Specjal, powstaje tu, w Elblągu i jest nierozerwalnie związany z regionem – mówi Barbara Rychel, dyrektor marek regionalnych w Grupie Żywiec.
W czarno-białych kadrach spotu, który powstał na potrzeby kampanii, rozpoznamy miejsca, postacie i atrakcje charakterystyczne dla północnej Polski. Specjal nadaje nowego kontekstu temu, co niezmienne od wielu lat. I tak np. NASI SZYBCY I WŚCIEKLI ścigają się na Motoarenach, a NASI DRIFTERZY w ślizg wchodzą bojerami na zamarzniętych jeziorach. Jak wygląda NASZ HIPSTER i kim jest NASZA GWIAZDA zobaczyć można w najnowszym spocie Specjala.
Zobacz również
– Staraliśmy się pokazać to, z czego słynie Północ i z czego dumni są jej mieszkańcy. Obecne trudne czasy uświadamiają nam wszystkim, że największą wartość ma właśnie to co bliskie i warto doceniać to na co dzień – mówi Marcin Gawęcki, dyrektor zarządzający agencji JUST.
Spoty wideo dedykowane są każdemu z trzech województw rodzimego rynku marki: kujawsko-pomorskiemu, pomorskiemu i warmińsko-mazurskiemu. Emitowane będą na VOD, na kanale YouTube marki oraz w sieciach kin w miastach regionu, telewizji regionalnej i na zewnętrznych nośnikach digitalowych. Na podstawie spotu powstały też kreacje digitalowe i social media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za działania marketingowe marki odpowiadają: ATL&BTL – agencja JUST, Digital&Social Media – agencja VMLY&R, Media Relations& PR – agencja ROOTS. Planowanie i zakup mediów – dom mediowy STARCOM. Spot video zrealizowany został przez agencję Just (kreacja i nadzór) oraz FILMPRODUKCJA (producent).
Słuchaj podcastu NowyMarketing