Dominik w ciągu 5 lat w agencji pracował przede wszystkim w dziale kreacji. Ponadto był kreatywnym wsparciem dla działów new business i PR oraz uczestniczył w rekrutacjach. Cztery lata temu zainicjował rozwój kompetencji interaktywnych w agencji Hand Made.
Przez długi czas wpisywaliśmy się w powiedzenie „szewc bez butów chodzi”. Intensywnie zajmowaliśmy się naszymi Klientami, rozwijaliśmy ich marki, a brakowało nam czasu dla siebie. To nowe stanowisko to właśnie więcej czasu na rozwój naszych projektów wewnętrznych, a równolegle z nimi też kilka planów na nowe usługi i produkty – komentuje Dominik Koza, nowy dyrektor ds. rozwoju.
Zobacz również
Prywatnie Dominik między innymi prowadzi stronę Reklama po korekcie oraz jej facebookowy profil.
Hand Made to agencja reklamowa full service, działająca na rynku od 2006 roku. Założona przez Marcina Palarczyka, ówczesnego dyrektora kreatywnego, i Artura Lalewicza, dyrektora zarządzającego. W 2012 roku w niezależnym badaniu Press i TNS OBOP zajęła 4. miejsce wśród najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Jest również najmłodszą agencją w tym zestawieniu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]