Lidl ruszył z #taniasobotachallenge na TikToku

Lidl ruszył z #taniasobotachallenge na TikToku
Na Tik Toku pojawił się #taniasobotachallenge. Kolejni TikTokerzy podejmują wyzwanie i nagrywają filmiki, tańcząc przed sklepami Lidl Polska.
O autorze
1 min czytania 2020-07-16

W mediach społecznościowych pojawiło się nowe wyzwanie – #taniasobotachallenge. Użytkownicy Tik Toka nagrywają filmiki, na których tańczą do remiksu piosenki „Tania sobota w Lidlu” przed sklepami sieci Lidl Polska. Dotychczas w akcji udział wzięli popularni TikTokerzy – Piotr Charaziński (@charazinsky), Sandra Maliszewska (@maliszewskaa), Kamil Owczarek (@kamilowczarek) oraz Marta Rentel (@martirenti). Aktualnie liczba polubień czterech kreacji z influencerami przekroczyła 160 tysięcy, a liczba wyświetleń nagrań to ponad 820 tysięcy. Do akcji dołączyli również inni użytkownicy Tik Toka – na platformie pojawiło się już ponad 500 nagrań wykorzystujących remiks piosenki „Tania sobota w Lidlu”.

Każdy użytkownik Tik Toka może dołączyć do akcji i wykorzystać melodię „Lidl Tania Sobota Challenge” w swoim własnym nagraniu. W tańcu nie powinno zabraknąć „modnego” ruchu nogą!

@charazinsky

Dokończ zdanie: Jak sobota to… Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil

♬ LIDL Tania Sobota Challenge – maliszewskaa

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@maliszewskaa

Robicie zakupy w Lidlu?

 

@kamilowczarek

Dziś zakupki w Lidlu ❤️Nagrajcie pod ten dźwięk, a ja wpadnę na Wasz profil zobaczyć

 

@martirenti

Chodzicie do LIDLa? Polubie filmy osób, które nagrają pod ten dźwięk