Aplikacja Maczfit to nowe, kolejne ułatwienie, które marka stworzyła z myślą o swoich klientach. Pozwala na zarządzanie całym procesem dostawy posiłków i nie tylko. Za pomocą kilku kliknięć użytkownicy mogą zmieniać kaloryczność swojej diety, harmonogram, adres dostaw, a także oceniać posiłki.
Aplikacja wyposażona jest w zestaw powiadomień, które pozwalają zachować regularność spożywanych posiłków i kontrolować postępy. Funkcja „Stop JESZ”, wyświetla na ekranie smartfona informacje o konieczności spożycia kolejnego posiłku. Nie musisz już pamiętać o przedłużeniu diety dzięki pierwszemu na rynku modelowi subskrypcji.
Zobacz również
Po zainstalowaniu aplikacji Maczfit użytkownicy mają możliwość skorzystania z rabatu 10% na pierwsze zamówienie w aplikacji. Użytkownicy mogą też dołączyć do Programu Lojalnościowego, zbierać rzodkiewki za określone aktywności, jak zjedzone dni diety, ocena posiłków oraz polecenie Maczfit znajomym i wymieniać je na darmowe pakiety w Maczfit.
Poprzez zarządzanie swoim kontem w aplikacji użytkownicy mogą:
- zamawiać dietę,
- przenosić adres dostawy, a także wstrzymywać/wznawiać zamówienia,
- zmieniać kaloryczność lub dietę,
- przedłużać lub odnawiać dietę,
- wybierać posiłki w Wyborze Menu,
- oceniać posiłki,
- polecać Maczfit znajomym i zdobywać „rzodkiewki”,
- korzystać z programu lojalnościowego.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]