20 lipca br. marka Kasztelan zaprezentowała nową platformę komunikacyjną „Racz Waść Wpaść”, która jest częścią kompleksowego rebrandingu marki. Kampania telewizyjna, składająca się z dwóch spotów, podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter. Nowością i osią komunikacji jest brand hero, Kasztelan, którego postać łączy w sobie charakter współczesnych superbohaterów i elementy szlacheckie, tworząc wizytówkę marki, stojącej na pograniczu tradycji i nowoczesności.
– Postać Kasztelana jest „uzbrojona” w supermoce przenoszenia ludzi w świat biesiady. To postać zawadiacka i z humorem, która zachęca konsumentów do wyjścia z domu i zabawy w gronie innych ludzi. Spoty to pierwsze odcinki z serii nowych perypetii Kasztelana – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, menedżerka marki Kasztelan.
Zobacz również
Kampania telewizyjna to kolejny etap działań wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka Kasztelan w tym roku. W czerwcu wszystkie warianty Kasztelana pojawiły się na półkach sklepowych w nowej szacie graficznej, a wariant Kasztelan Jasne Pełne trafił do ogólnopolskiej sprzedaży. Od początku lipca trwa kampania digitalowa. Natomiast w miejscach sprzedaży i gastronomi pojawią się materiały POS. Planowana jest także kampania OOH.
Nową szatę graficzną oraz identyfikację wizualną marki zaprojektowała agencja Dragon Rouge. Za nadzór kreatywny nad kampanią odpowiada agencja Brainbox, która również przygotowała koncepcję spotu. Wyreżyserował go Szymon Pawlik, a wyprodukował dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]