Słynąca z wygodnej bielizny firma Samanta idąc z duchem czasu i trendami zmienia rustykalny logotyp. Nowy jest prosty i elegancki, tak jak w poprzedniej wersji oparty na nazwie marki. Rodzinny brand odchodzi od dekoracyjnego logotypu, utrzymanego w stylistyce retro.
Zobacz również
Efektem jest czysta i zarazem wyrazista forma, z pogrubionymi elementami, uzupełniona kobiecym detalem w postaci pudrowo-różowego koloru użytego w nazwie branży, do której się klasyfikuje. Klasyczny kształt liter zwiększył czytelność i poprawność nazwy firmy.
Lifting wizerunku to początek zmian, które w ciągu 25 lat istnienia na rynku będzie implementować marka w procesie produkcji czy magazynowania. Firma Samanta jest świadoma zmian klimatycznych, które zachodzą na świecie, stają się społecznie odpowiedzialną grupą, która chce uświadamiać swoje klientki. Wśród zaplanowanych działań można wyróżnić:
- Opakowania, w których klientka otrzyma bieliznę, są praktycznie wolne od plastiku.
- Pudełka, w których magazynowana jest bielizna, są w ciągłym obiegu, aby maksymalnie ograniczyć zużycie papieru i nadprodukcji dodatkowych kartonów.
- Wieszaki, choć wciąż plastikowe, są przesyłane pomiędzy salonami, wykorzystywane wielokrotnie. Aby starczyły na dłużej, firma planuje zaprojektować trwalszy model wieszaków do produktów.
- Planowane, następne kolekcje będą powstawały z wykorzystaniem dzianin z recyklingu.
- Od początku istnienia firmy wspiera małe, lokalne manufaktury od których zamawia tkaniny do projektów. Każda posiada certyfikat bezpieczeństwa, który jest niezwykle znaczący dla marki.
- Wyeliminowane zostały torby plastikowe, wymienione na papierowe.
– Marka Samanta podchodzi świadomie do mody i ciągle zmieniających się trendów. W ofercie oprócz nowych kolekcji z wyszukanymi haftami, firma posiada linię Basic – ponadczasowych klasyków, które starczą Kobietom na lata. Chcemy szybko reagować na potrzeby i zmiany zachodzące na rynku. Planujemy małe partie/dropy produkowane stricte pod potrzeby Klientek. Badamy rynek by w pełni spełnić oczekiwania i dostarczyć do sprzedaży najwygodniejszą i piękną bieliznę – opowiada projektantka marki Samanta, Kornelia Adamek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pierwsze projekty z nowej kolekcji bielizny Samanta na sezon jesień-zima 2020 trafią do salonów partnerskich oraz do sklepu online już w sierpniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing