Marka Samanta odświeża logotyp i wprowadza nowe rozwiązania do firmy

Polska firma Samanta rozpoczęła wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Odświeżone logo to tylko początek zmian, które wprowadzać będzie marka produkująca od ponad 25 lat bieliznę w Makowie Podhalańskim.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Słynąca z wygodnej bielizny firma Samanta idąc z duchem czasu i trendami zmienia rustykalny logotyp. Nowy jest prosty i elegancki, tak jak w poprzedniej wersji oparty na nazwie marki. Rodzinny brand odchodzi od dekoracyjnego logotypu, utrzymanego w stylistyce retro.

Efektem jest czysta i zarazem wyrazista forma, z pogrubionymi elementami, uzupełniona kobiecym detalem w postaci pudrowo-różowego koloru użytego w nazwie branży, do której się klasyfikuje. Klasyczny kształt liter zwiększył czytelność i poprawność nazwy firmy.

Lifting wizerunku to początek zmian, które w ciągu 25 lat istnienia na rynku będzie implementować marka w procesie produkcji czy magazynowania. Firma Samanta jest świadoma zmian klimatycznych, które zachodzą na świecie, stają się społecznie odpowiedzialną grupą, która chce uświadamiać swoje klientki. Wśród zaplanowanych działań można wyróżnić:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Opakowania, w których klientka otrzyma bieliznę, są praktycznie wolne od plastiku.
  2. Pudełka, w których magazynowana jest bielizna, są w ciągłym obiegu, aby maksymalnie ograniczyć zużycie papieru i nadprodukcji dodatkowych kartonów.
  3. Wieszaki, choć wciąż plastikowe, są przesyłane pomiędzy salonami, wykorzystywane wielokrotnie. Aby starczyły na dłużej, firma planuje zaprojektować trwalszy model wieszaków do produktów.
  4. Planowane, następne kolekcje będą powstawały z wykorzystaniem dzianin z recyklingu.
  5. Od początku istnienia firmy wspiera małe, lokalne manufaktury od których zamawia tkaniny do projektów. Każda posiada certyfikat bezpieczeństwa, który jest niezwykle znaczący dla marki.
  6. Wyeliminowane zostały torby plastikowe, wymienione na papierowe.

– Marka Samanta podchodzi świadomie do mody i ciągle zmieniających się trendów. W ofercie oprócz nowych kolekcji z wyszukanymi haftami, firma posiada linię Basic – ponadczasowych klasyków, które starczą Kobietom na lata. Chcemy szybko reagować na potrzeby i zmiany zachodzące na rynku. Planujemy małe partie/dropy produkowane stricte pod potrzeby Klientek. Badamy rynek by w pełni spełnić oczekiwania i dostarczyć do sprzedaży najwygodniejszą i piękną bieliznę – opowiada projektantka marki Samanta, Kornelia Adamek.

Pierwsze projekty z nowej kolekcji bielizny Samanta na sezon jesień-zima 2020 trafią do salonów partnerskich oraz do sklepu online już w sierpniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się