W ramach nietypowej akcji marka Lifestyles stworzyła platformę zatytułowaną Publicly Traded, która jest inspirowana giełdą papierów wartościowych, zaś jej clou jest indeks STI, który w tym przypadku odnosi się do pojęcia „sexually transmitted infections” (choroby przenoszone drogą płciową).
Na platformie znaleźć można wiele informacji na temat chorób wenerycznych, takich jak m.in. HIV, chlamydia, czy kiła. Co ciekawe, w momencie gdy liczba wyszukiwań w Google na temat danej choroby rośnie, ceny prezerwatyw marki spadają.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja FCB / SIX New York.
PS
Rząd Nowej Zelandii zainicjował nową kampanię pod hasłem „Keep It Real Online”, która ma na celu zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa czyhające na dzieci i młodzież w internecie. W jednym ze spotów stworzonych w ramach inicjatywy wystąpili aktorzy filmów porno.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku Pornhub ruszył z kampanią w szczytnym celu – w jej ramach stworzono film zatytułowany „Dirtiest Porn Ever”, za którego każde wyświetlenie platforma przekazywała darowiznę na rzecz organizacji Ocean Polymers, zajmującej się oczyszczaniem oceanów z plastiku.
PS3
W ubiegłym roku producent prezerwatyw Skyn stworzył darmową wtyczkę do przeglądarki Chrome, która blokowała widok zdjęć dzieci na Facebooku – zamiast tego pojawiały się fotografie jedzenia lub luksusowych aut.