Beko z kampanią lodówek z najnowszą technologią Harvest Fresh

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Kampania odbywa się pod hasłem „Technologia trzech kolorów HarvestFresh™: inspirowana naturą, zasilana światłem”.
O autorze
1 min czytania 2020-07-30

Firma Beko ruszyła z kampanią reklamową nowej linii lodówek z technologią HarvestFresh, która imituje 24-godzinny cykl słońca, przez co produkty dłużej zachowują świeżość i wartości odżywcze. Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty, które będą wyświetlane na YouTube oraz VOD: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh: 


– Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

 Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic (należąca do Group One) i 4all.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj