Jak się zaangażować?
Akcja polega na umieszczaniu w kanałach social media dedykowanego zdjęcia, przedstawiającego podopiecznych SOS w Zimbabwe. Wystarczy wejść na profil SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce (@wioskisos) i udostępnić zdjęcie na Facebook’u, Instagramie lub Twitterze ze specjalnym hashtagiem #sosafryka. Za każdy poprawnie umieszczony wpis Fundacja Orlen przekaże na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych, minimum 1 zł.
Zobacz również
Program dożywiania
Obecnie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce prowadzi program dożywiania dla 999 dzieci w Zimbabwe. Pomoc kierowana jest do podopiecznych z 35 wiosek w okolicach rezerwatu w Imire.
– Do końca tego roku planujemy dotrzeć z pomocą do 5 000 dzieci, z 1 700 rodzin. Dzieci z tego terenu są szczególnie zagrożone głodem. Ich dystans do szkół wynosi średnio 10 km w obie strony, a otrzymany posiłek jest często ich jedynym pełnowartościowym pokarmem w ciągu dnia – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii pomocowej Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce uruchomiło również dedykowaną stronę internetową. Poprzez witrynę można wesprzeć najbardziej potrzebujące dzieci. Do wspólnej pomocy można przyłączyć się również przekazując darowiznę na nr konta 63 1240 6292 1111 0010 6775 1991. Każda wpłata pomoże Stowarzyszeniu kontynuować swoją misję, wspierać rodziny i chronić dzieci przed dramatycznymi skutkami kryzysu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing