– Naszym celem jest nie tylko przybliżenie oferty kierunków podróży, ale przede wszystkim zachęcenie do uprawiania turystyki. Oprócz jakości usług skupimy się na zaletach Air Tours Club takich jak: szeroka oferta kierunków podróży czy możliwość organizacji wakacji szytych na miarę – podkreśla Wojtek Żywolt, social media specialist w More Bananas.
Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie komunikacji marki na Facebooku oraz działania w zakresie kampanii reklamowych na Facebooku oraz w Google.
Zobacz również
Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty ze względu na spójną strategię komunikacji, zgodną z misją i celami marki. Za działania po stronie More Bananas odpowiedzialni są: Wojciech Żywolt (social media specialist) oraz Paulina Janowiec (graphic designer).
Air Tours Club od 30 lat świadczy usługi turystyczne. Specjalizuje się w podróżach indywidualnych SZYTYCH NA MIARĘ, wyjazdach grupowych z PILOTEM, wyjazdach motywacyjno-nagrodowych INCENTIVE, turystyce luksusowej EXCLUSIVE oraz wyjazdach narciarskich SKI. Zespół Air Tours Club przemierzył ponad 140 krajów na wszystkich kontynentach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]