Jak mobile zmieni nasze zakupy? – raport

Jak najważniejsi na świecie przedstawiciele handlu wielkopowierzchniowego działają na rynku mobilnym? Agencja marketingu mobilnego Mobberry pod patronatem magazynu Brief przedstawia raport zawierający case studies ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Polski.
O autorze
1 min czytania 2013-05-24

W raporcie przedstawiono najpopularniejsze rozwiązania mobilne stosowane przez m.in. Walmart, Tesco, Carrefour, Real, Ocado, Waitrose czy Safeway. Opisane zostały zarówno aplikacje mobilne umożliwiające zakupy spożywcze przez smartfona, jak i te usprawniające zakupy offline. Zwrócono także uwagę na firmy zewnętrzne, które również tworzą ekosystem aplikacji mobilnych wykorzystywanych w retailu.

Raport opisuje różne narzędzia przeznaczone dla konsumentów. Od sposobu i potencjału wykorzystania QR kodów oraz kodów EAN po mobilne programy lojalnościowe, reklamy POS i aplikacje m-commerce. – Zestawienie stworzone przez Mobberry jest początkiem dyskusji o wykorzystaniu technologii mobilnych w polskim handlu – mówi Piotr Krauschar, partner zarządzający Mobberry . – Pokazując dobre przykłady z Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych namawiamy do działań w Polsce, aby być przygotowanym na nowy wymiar handlu – dodaje Krauschar.

Raport dostępny do pobrania tutaj.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj