– Dziś o vintage mówi się więcej niż nigdy dotąd. Rynek mody z drugiej ręki rośnie proporcjonalnie do świadomości ekologicznej, a najmodniejsze ubrania to te, które opowiadają już jakieś historie. Vintage to nie jest jednak jedynie chwilowy trend, a prawdziwa rewolucja w branży i na świecie, której nie wolno ignorować – przekonuje Zawadzka na łamach ELLE.pl i podkreśla, że w nowym dziale serwisu będzie można na bieżąco czytać o wszystkim, co związane jest ze zjawiskiem vintage.
Już teraz na ELLE.pl można znaleźć kilkadziesiąt artykułów o tej tematyce: między innymi przewodniki po najciekawszych stacjonarnych i internetowych sklepach vintage, teksty, które rozkładają trendy na części pierwsze i przyglądają się ich historii, poradniki modowo-ekologiczne, rozmowy i wywiady z osobami z branży kreatywnej. Z okazji startu sekcji uruchomiono też podcast Dział Vintage, w którym Aleksandra Zawadzka, redaktorka mody ELLE.pl, wraz ze swoimi rozmówcami szuka odpowiedzi na pytanie „Czym właściwie jest to całe vintage?”. Tematem pierwszego odcinka są kulisy prowadzenia własnego vintage shopu i poławianie modowych perełek, ale też wygląd branży vintage w Polsce i na świecie. Gościem podcastu jest jedna z założycielek sklepu Ventimiglia Vintage – Joanna Jarocka.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta