Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman

Marka MINI, należąca do BMW Group, rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Kampania realizowana jest pod głównym hasłem „Frajda bez kompromisów”.
O autorze
0 min czytania 2020-08-20

Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman to wszechstronny, kompaktowy suv. Dzięki wielości istotnych cech oraz posiadanych rozwiązań i funkcjonalności pozwala odczuwać charakterystyczną dla MINI frajdę z jazdy – bez konieczności ustępstw i kompromisów. 

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakup mediów Mediaplus oraz Initiative. 




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj