Audyt w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” obejmie wszystkie ponad 6400 sklepów Żabka. Nowe placówki będą poddane ocenie nie wcześniej niż po 2 miesiącach od rozpoczęcia działalności. Audytorzy sprawdzą m.in. czystość sali sprzedaży, mebli oraz pozostałych pomieszczeń, na stoisku Żabka Café czy w otoczeniu sklepu. Zweryfikują również stan techniczny wyposażenia placówek, a także skontrolują, czy zapewniają one środki ochrony osobistej dla klientów i pracowników. Sklepy, które pozytywnie przejdą ocenę, otrzymają znak BiH+, potwierdzający spełnienie wymagań programu.
– Nasi franczyzobiorcy docenili ogromne wsparcie, jakiego im udzieliliśmy w trakcie wybuchu pandemii w kontekście zapewnienia we wszystkich sklepach np. środków dezynfekcyjnych, maseczek, przyłbic itd. Doceniają to klienci, którzy wybierając zakupy w sklepach Żabka, mogą czuć się bezpiecznie. Mając świadomość, jak istotnie jest obecnie zachowanie bezpieczeństwa w sklepach podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu w naszych placówkach ponadstandardowego na rynku audytu higienicznego w ramach programu „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Naszym celem jest, aby każdy z nich przeszedł pozytywną ocenę. Znak BiH+ od TÜV NORD jest bowiem dodatkową gwarancją bezpiecznych zakupów i zachowania najwyższych norm higienicznych – mówi Joanna Kasowska, dyrektor ds. Zarządzania Jakością i Środowiskiem Żabka Polska.
Zobacz również
– Otrzymanie specjalnego znaku programu „Bezpieczeństwo i Higiena +” oznacza spełnienie przez sieć dodatkowych wymagań w zakresie bezpieczeństwa higienicznego. Jest to jeszcze bardziej istotne w obecnej sytuacji pandemii. Dzięki uzyskaniu pozytywnej oceny oraz otrzymaniu znaku BiH+ wydanego przez TÜV Nord Polska wzrośnie zaufanie do sklepów, które staną się dla klienta jeszcze bardziej przyjaznym miejscem dokonywania zakupów – mówi Aneta Sikorska, dyrektor Pionu Certyfikacji Żywności w TÜV NORD Polska.
Od marca br. Żabka, dbając o bezpieczeństwo w sklepach, nieustannie przekazuje wszystkim franczyzobiorcom środki ochrony indywidualnej, takie jak: maseczki, płyny do dezynfekcji, rękawiczki czy przyłbice. Sklepy wyposażono także w szyby ochronne z pleksi, stacje do dezynfekcji oraz rękawice czy woreczki foliowe dla klientów, które są dostępne przy wejściu razem ze środkami do dezynfekcji. Klienci są informowani o konieczności zakrywania nosa i ust za pośrednictwem materiałów marketingowych umieszczonych w witrynach sklepów, jak i wewnątrz. Cały czas franczyzobiorcom przekazywane są także informacje o aktualnych zaleceniach WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
TÜV NORD Polska działa na rynku polskim od 1993 roku. Firma jest częścią międzynarodowego koncernu TÜV NORD GROUP, będącego liderem na rynku TIC (badań, inspekcji i certyfikacji) i działającego na wszystkich kontynentach od ponad 140 lat. TÜV NORD Polska jest niezależną jednostką, która świadczy usługi z zakresu certyfikacji systemów, osób i produktów, odbiorów technicznych i budowlanych, szkoleń systemowych i biznesowych oraz doradztwa unijnego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing