Facebook startuje z podcastem po polsku

Facebook zaprezentował dziś pierwsze odcinki nowego podcastu. Seria zatytułowana „Rozmowy Facebooka” będzie poświęcona trendom społecznym i biznesowym oraz technologii.
O autorze
1 min czytania 2020-08-26

– Facebook istnieje aby zbliżać ludzi i wspierać ich w budowaniu społeczności. To oczywiste, że realizacja tego celu nie jest możliwa bez rozmów, dlatego są one dla nas tak ważne. Rozmowy pomagają nam też lepiej rozumieć świat. Zmiany, szczególnie w świecie reklamy i technologii, zachodzą szybko i kontakt z innymi ludźmi jest niezbędny aby za nimi nadążyć. Wierzę, że nasz podcast będzie ciekawym źródłem wiedzy i inspiracji – mówi Agnieszka Kosik, head of Poland at Facebook. 

Podcast został podzielony na trzy cykle tematyczne. W serii „Trendy” dyskusje z badaczami i ekspertami będą dotyczyć szerokiej perspektywy nowych zjawisk społecznych i technologicznych, które wpływają na biznes.

W „Markach” autorzy podcastu i ich goście będą rozmawiać o tym jak firmy opowiadają swoje historie – przeanalizują najciekawsze kampanie i zastanowią się jak zmienia się podejście do marketingu.

Cykl „Narzędzia” skupi się na technologiach Facebooka. Pracownicy firmy opowiedzą o najnowszych dostępnych rozwiązaniach, kierunkach w jakich idą media społecznościowe, o tym jak kreatywnie wykorzystywać platformy technologiczne oraz jakich zasad należy przestrzegać, aby korzystać z nich w bezpieczny sposób. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premierowo zaprezentowane zostały cztery odcinki – odcinek wprowadzający z udziałem Agnieszki Kosik oraz pierwsze odcinki każdego z trzech cykli. Kolejne będą publikowane naprzemiennie w tygodniowych odstępach. 

Podcast poprowadzą Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce, oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gośćmi podcastu poza ekspertami Facebooka będą również czołowi polscy decydenci biznesowi, naukowcy oraz liderzy opinii. W premierowych odcinkach udział wzięli m.in. polska badaczka sztucznej inteligencji Aleksandra Przegalińska, dyrektor generalny UN Global Compact w Polsce Kamil Wyszkowski oraz szef marketingu OLX.pl Marcin Sienkowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Rozmowy Facebooka” są dostępne na stronie facebook.com/business/m/rozmowyfacebooka oraz wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Apple Podcasts i innych.