Bohaterem dostępnego na kanale Przejdźmy na Ty filmu jest Jan, właściciel katowickiego Okrąglaka oraz wielu z jego stałych bywalców. W dokumencie Jan i jego goście opowiadają o historii miejsca, atmosferze i społeczności, którą udało się zbudować. Film kończy symboliczne przejście na Ty („Jo jes Jan”) i informacja o tym, że Tyskie od początku wspierało tych, którzy stoją za ladą. Bo bez ludzi nie ma Tyskiego.
Ta idea przyświecała marce od początku pandemii. Od czerwca udało się wcielić ją w życie. W ciągu 2 miesięcy w Tychach stanęło 60 billboardów zachęcających do przejścia na Ty w konkretnych, tyskich lokalach. Historie gastronomów znalazły swoje miejsce również w social media marki. Pojawiły się m.in. na Instagramie Tyskiego, który konsekwentnie od dłuższego czasu skupia się na ludziach i ich historiach. Tyskie wprowadziło również promocje produktowe dla gastronomii (drugie piwo do przejścia na Ty gratis) mające na celu zachęcanie gości do odwiedzin lokali po ich otwarciu i wspierało social mediach gastronomów. Kompania Piwowarska pomogła również niemal 9 tysiącom lokali gastronomicznych, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe i wydłużając terminy płatności.
Zobacz również
– W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw, jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych Partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie
Działania prowadzone są przez zespół marki we współpracy z zespołem stworzonym z przedstawicieli kilku zewnętrznych podmiotów. Za działania online, social media oraz pomysł i kreację filmów odpowiedzialna jest agencja Gong. Reżyserią filmów zajął się duet Andiamo, a produkcją kreatywny dom produkcyjny ShootMe. Za działania PR kampanii odpowiada Huta 19 im Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]