Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mani, pedi i USG w pakiecie – wystartowała nowa odsłona akcji Dzień na U

O autorze
1 min czytania 2020-08-28

Ruszyła kolejna odsłona akcji Dzień na U. W październiku ubiegłego roku Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi przekonywały, że każda kobieta powinna znaleźć w roku jeden dzień na badania profilaktyczne. Teraz kampania idzie o krok dalej, zachęcając Polki, aby traktowały badanie USG jako element zwyczajnej pielęgnacji – jak wizyta u fryzjera, manikiurzystki czy fizjoterapeuty. Wybierając nową kategorię „Dzień na U” w aplikacji Booksy, kobiety mogą ustalić datę swojego święta i zapisać się wtedy na USG w jednym z gabinetów diagnostycznych, równocześnie umawiając zabiegi beauty w tej samej okolicy.

Akcja promowana jest na Facebooku, Instagramie i na displayach oraz na stronie www.dziennau.pl. Dodatkowo wspierają ją influencerki, zamieszczając relacje ze swojego Dnia na U i pokazując, jak połączyć badanie USG z wizytą w salonie fryzjerskim czy u kosmetyczki.

Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB. Komunikacją PR i działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD. Materiały animowane przygotowało studio Televisor, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj