Spotify wprowadza nowy format reklamowy – sponsorowaną playlistę

Spotify uruchamia w regionie EMEA nowy format reklamy w ramach platformy. Po udanych testach w Ameryce oraz wprowadzeniu nowego formatu w Wielkiej Brytaniii, możliwość sponsorowania personalizowanej playlisty Odkryj w tym tygodniu staje się dostępna na 9 nowych rynkach.
O autorze
1 min czytania 2020-08-31

„Odkryj w tym tygodniu” to aktualizowana co tydzień lista utworów muzycznych, przygotowywana w oparciu o osobiste preferencje użytkownika. Playlista personalizowana dla ponad 299 milionów użytkowników platformy na całym świecie z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Jak wynika z najnowszych danych, w ciągu zaledwie roku (począwszy od 15 lipca 2019 roku do 25 czerwca bieżącego roku) użytkownicy spędzili ponad 2,3 miliarda godzin słuchając świeżej dawki muzyki wybranej specjalnie dla nich.

– Playlista „Odkryj w tym tygodniu” daje markom możliwość pokazania użytkownikom platformy jak dobrze ich znamy i rozumiemy. W Spotify skupiamy się na dostarczaniu markom i reklamodawcom unikalnych możliwości kontaktu ze słuchaczami. Możliwość sponsorowania listy odtwarzania „Odkryj w tym tygodniu” jest tylko jednym z nich. Funkcję tę wprowadziliśmy już w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Od firm, które skorzystały z okazji, by nawiązać relację z odbiorcami, otrzymaliśmy wyłącznie pozytywne opinie. Cieszymy się, że teraz możemy rozszerzyć dostępność tej funkcji na nowe rynki w regionie EMEA – komentuje Rak Patel, regional head of sales UK i Pan-EMEA w Spotify.

Nowy format reklamowy daje możliwość wykorzystania w swoich działaniach reklam zarówno w formie audio, jak i wideo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj