„Co się dzieje z moim ciałem?” – nowa odsłona platformy edukacyjnej Akademia Dojrzewania Lactacyd

Wraz z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna, już 8. edycja Akademii Dojrzewania, ogólnopolskiego programu edukacyjnego marki Lactacyd, skierowanego do dziewcząt w wieku 10-15 lat.
O autorze
1 min czytania 2020-09-02

Lactacyd jako marka stworzona dla kobiet i z myślą o kobietach, od lat promuje edukację młodych dziewczyn. Wspiera pedagogów szkolnych w realizacji zajęć lekcyjnych z nastolatkami w ramach przedmiotu „wychowanie do życia w rodzinie”. Program w ciągu 7 lat trwania dotarł do 7,5 tysiąca placówek szkolnych, do których dostarczono 18 tysięcy pakietów dydaktycznych.

W tym roku projekt otrzymał nowy serwis, który ma na celu stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której nastolatki będą mogły dzielić się swoimi wątpliwościami na temat zmian zachodzących w czasie dojrzewania i otrzymywać specjalistyczną wiedzę w temacie. 

– Zdajemy sobie sprawę, że podstawowym źródłem wiedzy nastolatek na temat dorastania jest internet. Niestety nie zawsze można tam znaleźć sprawdzone informacje. Dlatego jako Lactacyd, marka stworzona z myślą o kobietach, bierzemy odpowiedzialność za edukację młodych pokoleń, nie tylko w zakresie higieny, ale także wszystkich aspektów dorastania. Dostarczamy dziewczynom sprawdzone informacje ze wsparciem najlepszych specjalistów. Mówimy o rzeczach ważnych i trudnych, jednocześnie utrzymując koloryt i lekkość właściwe dla wieku nastoletniego. Akademia Dojrzewania ma być miejscem przyjaznym, w którym dziewczyny mają swój głos oraz komfortową przestrzeń w mówieniu o rzeczach intymnych – mówi Małgorzata Rokicka, category manager. 

Platforma oferuje kilkadziesiąt artykułów edukacyjnych, które powstały we współpracy z autorytetami z dziedziny psychologii i ginekologii. Zarówno język jak i tematyka materiałów zostały dostosowane do odbiorców – dziewcząt w wieku nastoletnim oraz rodziców. Serwis zawiera także zamknięte forum, do którego wstęp będą miały tylko zalogowane nastolatki. Jest to bezpieczna przystań, w której będą mogły zadawać nurtujące je pytania. Odpowiadać na nie będzie ekspert – lekarz ginekolog położnik dr n.med. Anna Wilczyńska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Start nowej odsłony serwisu wspierany jest kampanią digitalową – „Dla dziewczyn, które wiedzą więcej”. Komunikacja zachęca do tego, aby nie wstydzić się mówić o okolicach intymnych, mimo, że bywa to trudne, zwłaszcza dla nastolatek.

Za nowy koncept i design serwisu oraz kampanię online odpowiada agencja Twin .digital collective, za prowadzenie programu agencja Adliner, a za content na stronie oraz programowanie agencja Wavemaker. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Strona dostępna jest tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się