Lactacyd jako marka stworzona dla kobiet i z myślą o kobietach, od lat promuje edukację młodych dziewczyn. Wspiera pedagogów szkolnych w realizacji zajęć lekcyjnych z nastolatkami w ramach przedmiotu „wychowanie do życia w rodzinie”. Program w ciągu 7 lat trwania dotarł do 7,5 tysiąca placówek szkolnych, do których dostarczono 18 tysięcy pakietów dydaktycznych.
W tym roku projekt otrzymał nowy serwis, który ma na celu stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której nastolatki będą mogły dzielić się swoimi wątpliwościami na temat zmian zachodzących w czasie dojrzewania i otrzymywać specjalistyczną wiedzę w temacie.
Zobacz również
– Zdajemy sobie sprawę, że podstawowym źródłem wiedzy nastolatek na temat dorastania jest internet. Niestety nie zawsze można tam znaleźć sprawdzone informacje. Dlatego jako Lactacyd, marka stworzona z myślą o kobietach, bierzemy odpowiedzialność za edukację młodych pokoleń, nie tylko w zakresie higieny, ale także wszystkich aspektów dorastania. Dostarczamy dziewczynom sprawdzone informacje ze wsparciem najlepszych specjalistów. Mówimy o rzeczach ważnych i trudnych, jednocześnie utrzymując koloryt i lekkość właściwe dla wieku nastoletniego. Akademia Dojrzewania ma być miejscem przyjaznym, w którym dziewczyny mają swój głos oraz komfortową przestrzeń w mówieniu o rzeczach intymnych – mówi Małgorzata Rokicka, category manager.
Platforma oferuje kilkadziesiąt artykułów edukacyjnych, które powstały we współpracy z autorytetami z dziedziny psychologii i ginekologii. Zarówno język jak i tematyka materiałów zostały dostosowane do odbiorców – dziewcząt w wieku nastoletnim oraz rodziców. Serwis zawiera także zamknięte forum, do którego wstęp będą miały tylko zalogowane nastolatki. Jest to bezpieczna przystań, w której będą mogły zadawać nurtujące je pytania. Odpowiadać na nie będzie ekspert – lekarz ginekolog położnik dr n.med. Anna Wilczyńska.
Start nowej odsłony serwisu wspierany jest kampanią digitalową – „Dla dziewczyn, które wiedzą więcej”. Komunikacja zachęca do tego, aby nie wstydzić się mówić o okolicach intymnych, mimo, że bywa to trudne, zwłaszcza dla nastolatek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za nowy koncept i design serwisu oraz kampanię online odpowiada agencja Twin .digital collective, za prowadzenie programu agencja Adliner, a za content na stronie oraz programowanie agencja Wavemaker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strona dostępna jest tutaj.