Panasonic to jeden z wiodących producentów elektroniki użytkowej na świecie. Firma od ponad 100 lat wypełnia misję swojego założyciela, Konosuke Matsushita, którego celem była walka o lepsze życie i lepszy świat (motto „Better Life, Better World”).
Do zadań agencji Big Picture będzie należałało przygotowanie całościowej strategii działań PR marki, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz aktywne prowadzenie biura prasowego. Big Picture będzie odpowiedzalne za komunikację wszystkich kategorii produktowych z portfolio Panasonic, w tym segmentów: telewizory, kamery i aparaty, audio i video, słuchawki, małe AGD oraz pielęgnacja ciała.
Zobacz również
W ostatnich kwartałach 2020 Panasonic wzmocni swoją komunikację poprzez szereg zasięgowych działań PR, m.in. głośne współprace ambasadorskie, duże premiery produktowe oraz kooperacje z top influencerami.
Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiadać będzie zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director – Karolina Pękalska oraz Marta Kłys.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]